torstai 22. heinäkuuta 2010

Wippadiu!

Miltsan kuntoprojekti on edelleen käynnissä! Mikä on aikamoinen suoritus MINULTA, ja enteilee sitä että se ehkä pysyykin käynnissä. Helppoahan tämä näin on kun työt ei haittaa vapaa-aikaa :P. Tosin oppari vähän hidastaa, mutta oikeastaan se pitää päivän kivassa rytmissä. "Työt etenee ja saadaan positiivista palautetta" vai miten ne Kummelissa tapasikaan sanoa.
Tänään lähdin heti Pienten perheen jälkeen (liviltä tuleva realityohjelma, jonka tahdissa juon aina aamukahvini) lenkille, mutta yllätyin kun olikin niin kuuma! Keskustassa mittari näytti 29 astetta..huh-huh, ja minä hullu lenkkeilin. No olo olikin sen mukainen. Visssin tuli vähän neste/suolavajausta kun lihakset ei oikein tuntu jaksavan. Kotiin päästyäni tajusin et ouhnou, vesikatko! Ei toivoakaan suihkuun pääsemisestä, joten päätinpä sitten zumbata samaan rahaan. Zumbahumban jälkeen jo vesikin suostui kulkemaan. Ihan hyvä liikunta aamupäivä. Hyvä minä! :D
Niijjoo, saas nähdä saanko heittää hyvästit mun ihanalle vapaa-ajalle. Pistin nimittäin työhakemuksen menemään. Työpaikka sijaitsee ihan tuossa nurkan takana ja viikkotunteja olis 30, ja menee ihan passelisti tähän mun henkilökohtaiseen työnkuvasektoriin :D. Viimenen päivä loppuu haku, että joskus sitten elokuun alussa selviää. Tahtoisin säästellä noita opintotukikuukausia, koska jostain olen nyt saanut päähäni että tahdon opiskella lisää....-hullu mikä hullu.
Joo, ja sitten eilen sähköpostitusvimmassani laitoin myös yhdestä espanjalaisesta kodittomasta koirasta vähän kyselysähköpostia. Olen ennen ollut vähän sitä mieltä että kun niitä kodittomia on täällä Suomessakin, niin miksi niitä pitää tuoda lentokoneella ulkomailta, mut tarkemmin kun olen näitä koirajuttuja selvitellyt niin olen sitä mieltä että a) se että koira tulee kasvattajalta, ei tarkoita vielä mitään. b) sekarotuiset koirat ovat keskimääräisesti terveempiä, eikä niiden ulkomuotoa ole muokattu ihmisen mieltymyksen mukaisesti (ei kaikkien rotukoirienkaan, mutta tämä nyt on tällaista kärjistystä) c) Jos haluaa esim. pienen sekarotuisen koiranpennun, niin törmää melko varmasti Suomessa hieman kyseenalaisiin pennuttajiin. Espanjalaiset kodittomat ovat aidosti kodittomia, eikä niillä kukaan pyri kasvattamaan lompakkoaan.
Noh, katsotaan nyt saanko sieltä millaisen vastauksen ja että mihin lopputulokseen tässä nyt tullaan puolin ja toisin.
Nyt loikkaan takaisin opparin maailmaan, joka näyttää aika kivalta. Olen innoissani, ja toisaalta vähän hämilläni, että voiko tämä olla näin kivaa :D Kai se sitten voi. Tavoitteena on arvosana 3, en mä kakkosestakaan itkemään rupea. Kuhan hänes on. :)

1 kommentti:

  1. Voi vitsi sä oot reipas! Just kannoin ite lentokentältä kotiin 1,2 kg (VOI HERRANPIEKSUT!) suklaata ja vaaka näyttää nyt jo kesäkilojen kertyneen... Että jonkinlaista kunnonkohotusinnostusta itsellenikin tässä odottelen... :P Tsemppiä töitten suhteen! :)

    VastaaPoista